°C 14

Suveniri kroz predmete sjećanja: Predstavljeni suveniri Zagrebačke županije

18.12.2022.

Redakcija

Hrvatska je poznata u cijelom svijetu, a Zagrebačka županija u petak, 16. prosinca, predstavljena je kroz poveznicu tradicije, baštine i modernih suvenira. Riječ je o narukvicama, koje su i ove godine rezultat izvrsne suradnje kreativnog tima Turističke zajednice Zagrebačke županije i tvrtke Borboleta, poznatog domaćeg brenda nakita, a koje svojim dizajnom imaju motive Zagrebačke županije.

 Narukvice su s motivima iz tradicionalnih narodnih nošnji, pod nazivom: ČRLENA ROŽA, SVILENA ROŽA, PISANKA dok jedna, TUR,  vizualizira glavu goveda po kojem je Turopolje dobilo ime. Na taj način spaja se tradicionalno s modernim. Također, promovirale su se i majice, hoodice s motivima narodne nošnje koje prate motive narukvica – nošnje zagrebačkog kraja. 

 - Za kraj godine iz turizma nam dolaze lijepe vijesti! Broj noćenja u Zagrebačkoj županiji do sada je za 2% veći u odnosu na rekordnu 2019. godinu, tako da sa sigurnošću možemo reći da se turisti vraćaju. A kako i ne bi kad Zagrebačka županija ima niz turističkih aduta – od vrhunske eno gastro ponude, poznatih vinskih cesta, pa do biciklističkih staza, prekrasne prirode i kulturne baštine. No, u posljednje vrijeme imamo jedan novi trend koji raste kako kod gostiju, tako i kod iznajmljivača. To su kuće za odmor! Gradi se sve više luksuznih kuća i obnavlja onih tradicijskih, tako da ih sada ima  na našem području preko 130 i vjerujem da će ta brojka samo rasti. Osim u kućama za odmor, tradicionalno i suvremeno idu „ruku pod ruku“ i kad su u pitanju nakit i odjeća. Naša Turistička zajednica izradila je narukvice i majice s tradicijskim motivima koje na neki način predstavljaju suvenir, ali isto tako imaju i uporabnu vrijednost. Čestitam im na kreativnosti! S obzirom da je vrijeme darivanja, smatram kako je ovo idealan poklon s daškom tradicije koji će svakoga razveseliti - rekao je zamijenik župana g. Damir Tomljenović.

- Turopolje i Velika Gorica kroz različite manifestacije njeguje kulturnu baštinu, najveća simbolika narukvica za nas je sigurno, Tur – govedo po kojem je Turopolje dobilo ime - izrazio je i ove godine zadovoljstvom projektom župan Plemenite opčine turopoljske-a, Josip Odrčić.

O simbolima na modernim narukvicama kao što je crvena boja, koja označava  mladost, veselje, pojasnio je zamjenik župana POT-a, Marko Cvetković, istaknuvši kako je crvena je kroz povijest našeg kraja boja koja privlači sreću.

Predstavnici hrvatske tvrtke Borboleta, Borna Strižak i Stanislav Kostić, dizajner narukvica, izuzetno su zadovoljni ovogodišnjom suradnjom i suvenirima te su naglasili kako je projektni zadatak bio izazovan te, ali su sigurni da su kao i prošle godine narukvice najbolji poklon jer putem online prodaje je u tom periodu prodano preko 2 tisuće narukvica s motivima podgutnice i poculice.

- Bogatstvo kulturne baštine i kreativan koncept suvenira bile su smjernica za pripremu modernih narukvica koje elementima narodne nošnje predstavljaju simbol nacionalnog identiteta. Rezultat izvrsne suradnje Turističke zajednice Zagrebačke županije i tvrtke Borboleta i ove je godine rezultirao autentičnim i originalnim dizajnom koji postiže visoku razinu prepoznatljivosti, a s druge strane s takvim suvenirom znamo da su oni najbolji promotor destinacije Zagrebačke županije. Turistička zajednice Zagrebačke županije spaja koncept kulture i turizma kroz funkciju odličnog suvenira kao jednog od načela razvoja održivog turizma. Za kraj ove godine imamo idealne poklone kojima iskazujemo simboliku života - izjavila je direktorica Turističke zajednice Zagrebačke županije, Ivana Alilović.

Galerija slika

Suveniri kroz predmete sjećanja: Predstavljeni suveniri Zagrebačke županije Suveniri kroz predmete sjećanja: Predstavljeni suveniri Zagrebačke županije Suveniri kroz predmete sjećanja: Predstavljeni suveniri Zagrebačke županije Suveniri kroz predmete sjećanja: Predstavljeni suveniri Zagrebačke županije Suveniri kroz predmete sjećanja: Predstavljeni suveniri Zagrebačke županije