°C 16

Samoborci, o problemima s javnim prijevozom šaljite mejlove!

30.10.2018.

Maja Peranić

Opće nezadovoljstvo javnim prijevozom u Samoboru postalo je problem na koji već neko vrijeme upozoravaju brojni građani, korisnici javnog prijevoza. Bilo da se radi o gradskim linijama ili liniji prema Zagrebu građani iskazuju nezadovoljstvo vozim redom, ponašanjem vozača, stanjem vozila te brojnim drugim faktorima. Kako bi se problem pokušao riješiti Grad Samobor otvorio je e-mail adresu na koju građani mogu slati pritužbe vezane za javni prijevoz, a koje će potom poslužiti u pregovorima s koncesionarom. Priopćenje Grada Samobora prenosimo ovim putem.

Poštovani sugrađani,

svjesni smo problema u javnom prijevozu, osobito kad je riječ o liniji prema Zagrebu. Iako ona nije u nadležnosti Grada Samobora već resornog Ministarstva, smatramo rješavanje nezadovoljstva građana i vlastitom obvezom.

Kad je riječ o lokalnim linijama za koje smo nadležni, upravo je u tijeku postupak kojim će se utvrditi vozni red sukladno realnim potrebama stanovnika. Naime, postoje linije na kojima gotovo i nema putnika (nekad je to 1, nekada 2, a nekada niti jedan putnik), dok je na nekim relacijama potrebno uvesti više linija.

I kod međužupanijskog (Samobor – Zagreb) i kod lokalnih linija nužno je uvesti promjene te radimo na tome i ulažemo maksimalan trud kako bismo povećali kvalitetu javnog prijevoza, također u koordinaciji s projektom integriranog prometa zagrebačkog područja. O mjerama i rješenjima bit ćete informirani čim se razmotre sve mogućnosti i donesu konkretne odluke.

Do tada vas molimo da sve konkretne primjedbe i pritužbe šaljete na e-mail otvoren u tu svrhu koji će direktno biti proslijeđen prijevoznicima te od njih zatraženo očitovanje. E-mail: prituzbe-javniprijevoz@samobor.hr.

U e-mailu bi trebao biti naveden dan, vrijeme i linija na kojoj su uočene nepravilnosti kako bismo mogli zatražiti konkretan odgovor.

Unaprijed hvala.

Grad Samobor